شعر تازه..(از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 15 / 5 / 1391برچسب:, :: 16:28 :: نويسنده : no name

وقتی گفتی عاشقم باش دل و جونمو ربودی

                                           شدی آغاز و واسه من مثل یک پرنده بودی

وقتی اومدی که دنیام از غم بی کسی پر بود

                                          لحظه هام خالی و پوچ و نگاهامون دوره دور بود

وقتی اومدی شنیدم از لبات قصه ی عشقو

                                          به دلم گفتم نمیخوام دیگه این روزای زشتو

تو اومدی برای من پناه آخرین شدی

                                        تو سرزمین بی کسی واسم یه هم زبون شدی

تو اومدی.غریبه ها باید برن یه جای دور

                                         آخه فقط مال منی میون سرزمین نور

حالا  که اومدی بمون واسه همیشه.تا ابد

                                           الهی زندگیت باشه تا همیشه طعم غزل 

 

                                           

                              

           



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: